تکه کلام های راننده های تاکسی




















Blog . Profile . Archive . Email  


narcissus

1-اینجا طرح ترافیکی هست من نمی تونم از این جلوتر برم 

2- برای رسیدن به مقصد شما دو تا مسیر هست. یکی نزدیک تر و کم ترافیک تر. یکی دورتر و پرترافیک. فقط مسیر نزدیک یکم پیاده روی دارید.

3- بنزین آزاد می خرم، مجبورم کرایه رو گرون تر بگیرم.

4-مقصد شما اون ور شهره، کرایه ماکزیمم باید بدین

5-این کرایه بدون کولر هست باید پول بیشتری بابت کولر بدین

6-من از میان بر اوردمتون کرایه رو یکم بیشتر بدین.

7- من ده ساله دارم تو این مسیر مسافر کشی می کنم، کرایه اش اینی که من می گم

8- هیچ کی غیر از من شما رو سوار نمی کرد

 9- همین دیروز نیم میلیون خرج ماشین کردم

10- ما همیشه هوای مسافرامون رو داشتیم

11-آقا ببخشید یادم اومد باید جایی می رفتم، میشه همین جا پیاده بشین

12-مسافرکشا الحق بی انصافن

13-مسافری؟ از کجا می یای؟

14- شما باید آدرس دقیق می دادی، به کل این منطقه می گن

15- من تا اینجا رو بلدم، بقیه رو شما بگید کجا برم.

16-مبلغی که بهتون دادم، هیچ کی با این مبلغ این مسیر رو نمی برت تون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,ساعت 9:43 بعد از ظهر توسط mahsa| |


Power By: LoxBlog.Com